Red Rocks zeehondenkolonie

13 december 2011 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Vandaag begon weer somber, maar gedurende de dag is het nog best warm geworden.

Vooreerst onwe overtocht naar het Zuidereiland met de Ferry geboekt. Daarna vertrokken naar het Karori Wildlife Sanctuary. Hier zouden we een mooie wandeling kunnen maken in een gebied waar ze enkele speciale vogels hebben uitgezet. Daar aangekomen moesten we toch een vrij hoge prijs betalen om binnen te mogen. Aangezien vogels ons nu toch ook niet zooo hard interesseren en we elders gratis mooie wandelingen kunnen maken, zijn we verder gereden naar Owhiro Bay.

Hier vertrok een wandeling naar de Red Rocks waar we zeehonden konden spotten. Dat dachten we toch, maar blijkbaar zitten deze dieren daar enkel tussen mei en augustus. Dus helaas, weer op niks gegaan. De wandeling was ook wel mooi en duurde heen en terug same zo'n 2 uur.

Terug in Wellington zijn we onze was gaan halen om naar het centrum te gaan zodat we konden wassen, postkaarten kopen en een belkaartje. Anderhalf uur rondgelopen in het centrum van een toch wel grote stad en GEEN ENKEL wassalon gevonden!! Gelukkig hebben we toch wel 1 (!) souvenierwinkeltje gevonden waar ze postkaarten verkochten. Daar stonden we echt van te kijken.

De Botanische tuinen en de Red Cable Car hebben er moeten bij inschieten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anita:
    13 december 2011
    Wat een fantastisch avontuur,geniet ervan!
    Mooie foto's.