Australia, here we come!!

30 december 2011 - Sydney, Australië

Jaja, eindelijk zover! Na een zeer lange en slapeloze nacht (zo'n 15 uur moeten wachten op de luchthaven) zijn we eindelijk met de vlieger richting Sydney aan het vliegen. Een beetje schrik dat de douane om een of andere reden moeilijk zou doen want we zijn nog nergens binnengeraakt zonder te zijn tegengehouden voor een extra controle.

Maar alles liep van een leien dakje. Nog nooit zo vlot gegaan. Dus we zijn in Australie!!

Morgen Nieuwjaar vieren in Sydney en dan terug de vlieger op richting Perth waar onze eigenlijk reis begint! Enorm spannend!

Alvast voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!!

1. mama Timmy:
    30 december 2011
    Leuke verhalen allemaal, mooie foto's. Jullie hebben al veel gezien.
    Voor jullie ook een gelukkig nieuwjaar en geniet nog van jullie reis.

groetjes en tot de volgende keer
  2. Josée:
    31 december 2011
    Timmy en Leen we wensen jullie ook een gelukkig, gezond maar vooral een heel plezierig en spannend 2012.
  3. An:
    Hoihoi,

alvast een heel gelukkig nieuwjaar. Geniet van het vuurwerk in Sydney, en nog een prachtige reis toegewenst!

Groetjes, An en Lieven
  4. brecht:
    1 januari 2012
    Beste wensen voor 2012. Blijf volop van het land en van elkaar genieten, ontdek nog vele mooie dingen zodat wij via jullie blog ook een beetje Australie ontdekken.