Foto's en verhaaltjes

10 januari 2012 - Perth, Australië

Hallo allemaal,

vooreerst allemaal een Gelukkig Nieuwjaar natuurlijk. We proberen hier aan de andere kant jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden met verhaaltjes en foto's, maar het is niet gemakkelijk. Er is niet overal internet, we hebben er vaak niet de tijd voor en voor de foto's hebben we een vaste pc nodig met een usb-poort. Dit laatste is al helemaal niet gemakkelijk omdat de meeste pc's zijn afgeschermd.

Er zullen ook niet meer zo'n uitgebreide stories komen, dus voor sommigen onder jullie een hele opluchting!

Vergeet zeker niet jullie reactie zo nu en dan eens te posten zodat we zeker ook op de hoogte blijven van wat er zich ginder afspeelt en wat jullie vinden van onze avonturen! Hopelijk kunnen jullie een beetje meevolgen, ook al geeft het niet hetzelfde gevoel!

Groetjes aan iedereen!

Leen en Timmy

1. Lieve:
    10 januari 2012
    Willen jullie weten wat ik vind van jullie avontuur? Maar willen jullie het echt weten? Echt...?

Jullie verhalen zijn fantastisch, jullie foto's nog fantastischer... en ik ben ontzettend jaloers :)
  2. mama Timmy:
    11 januari 2012
    bomma vond de foto's mooi. Ze wenst jullie nog een gelukkig nieuwjaar, nog een mooie reis verder en wees voorzichtig .
  3. Michel Creemers:
    11 januari 2012
    de verhalen zijn echt fantastisch en de foto's zo mooi om posters van te maken. Dit is inderdaad om jaloers op te zijn. Dus geniet er verder van zodat dit voor de rest van jullie leven herinneringen kan oproepen.
  4. Michel Creemers:
    11 januari 2012
    leuke pinguin video. En fantastisch vuurwerk
  5. leo smits:
    15 januari 2012
    Eindelijk jullie blog ontvangen. Ik ben blij/beetje jaloers met jullie avontuur. Ik wens jullie alle succes. Geniet, geniet, geniet.
    Denk vooral op moeilijke momenten aan de fantastische ervaring die jullie meemaken. Veel succes ook met de auto/woonruimte!
    Jammer dat ik nu pas jullie kan volgen, maar ik zal het (als sigarettenrook) inhaleren. Proficiat met jullie beslissing!
    Veel liefs,

Angela en Leo.
  6. Claudia:
    16 januari 2012
    Hoi

Alleen jullie verhalen al lezen is de moeite... dus laat staan wat het is om het ook écht mee te maken :-)! Als jullie terugkomen gaan jullie ons nog een tijdje kunnen bezighouden met al jullie avonturen en ervaringen. Echt prachtig!

Groetjes
    Claudia en Koen