Wat een nacht!

12 januari 2012

Gisteren zijn we de eigendomsoverdracht gaan tekenen van de auto. Terwijl Leen alle foto's aan het bijwerken was in de bieb, is Timmy naar de garage gegaan om alles te regelen. De auto is dus officieel van ons!!!

Dat houdt dus ook in dat we er vanaf nu in moeten slapen! We keken er wel naar uit. 'S avonds hebben we nog samen met het Duitse koppel waar we de auto van hebben gekocht gekookt en gegeten. Het is vrij laat geworden aangezien we nog met hen hebben genoten van een wijntje en een biertje (wel, eigenlijk meer dan 1) bij hun reisverhalen van Australie, Afrika, Amerika, ...

Daarna in bed gekropen, als je het een bed kan noemen natuurlijk. Heel avontuurlijk. Je moet eerst 2 houten planken uitschuiven in het dak, dan de matrasjes erop leggen en de lakens en kussens. Dan via de zitbank op de keukenkast kruipen om dan uiteindelijk op het bed te geraken. Dat viel nog allemaal mee. Uiteindelijk toch in slaap gevallen, maar midden in de nacht werd Leen plots wakker en ze was een beetje in paniek. Aangezien we heel dicht tegen het dak aanliggen is er natuurlijk niet veel beweegruimte. Dus maar eventjes naar beneden gegaan en Leen heeft dan even op de zitbank geslapen. Daarna terug gemanuvreerd om in bed te geraken en uiteindelijk toch nog wat kunnen slapen. Vanmorgen dan vroeg opgestaan want alles moest nog gepakt worden en getast in de auto. Vandaag nog de verzekering in orde maken en het Duitse koppel naar de luchthaven brengen en dan kunnen we aan het avontuur beginnen!!!

O ja, voorlopig dienen we ook geen inkopen meer te doen, want de Duitsers hebben echt wel veel eten achtergelaten: olie om te bakken, boter, beleg, pasta, kruiden, ...

1. An:
    13 januari 2012
    Ale, nu kan het echte avontuur beginnen.
    Hoewel het tot nu toch al allemaal heel avontuurlijk lijkt van hieruit gezien. En ik kan mij goed voorstellen dat Leen een paniekaanval krijgt zo vlak onder het dak :).
    Trouwens, bij de foto van Timmy in zijn zwemshort krijg ik hier spontaan de rillingen. Op dit moment hoef je in België zo niet buiten te gaan staan hoor, dus geniet er maar van :).
    Gisteren is jullie kaartje aangekomen, heel fijn! Wel grappig dat erop staat: "Morgen (14 december) naar het Zuidereiland ...", de post neemt ook zijne tijd precies ;).

Geniet er nog van daar, dan zal ik hier nog maar eens aant werk gaan schieten he ;)

Groetjes, An