Richting Stewart Island

21 december 2011 - Invercargill, Nieuw-Zeeland

Deze morgen terug aangekomen in Milsford met de boot. We hebben toch goed geslapen op de boot en het ontbijt stond al klaar. Op de terugweg zijn we nogmaals dolfijnen tegen gekomen en een groep zeehonden! Echt super om daar 's morgens mee op te staan! We hebben echt genoten van onze boottrip!

Terug aan wal zijn we met de auto verder gereden naar Invercargill zodat we morgen met de boot naar Stewart Island kunnen gaan. Daar zou heel watwandelroutes zijn in een prachtige natuurlijke omgeving met veel speciale vogels. Echter, na navraag te doen bleek toch dat deze trip wat boven ons budget lag. We gaan  morgen wandelen in Bluff en dan hebben we wat meer tijd om de oostkust te doen. Dan zijn we wat meer op ons gemak.

Vandaag  nog even in het Queenspark rondgelopen in Invercargill. Heel mooi met bloementuinen, picknicktafels, golfbaan, speeltuin, dierentuintje, drinkwaterfonteintjes, ... En dit allemaal zomaar in de stad! Super!