Richting Stewart Island

21 december 2011 - Invercargill, Nieuw-Zeeland

Deze morgen terug aangekomen in Milsford met de boot. We hebben toch goed geslapen op de boot en het ontbijt stond al klaar. Op de terugweg zijn we nogmaals dolfijnen tegen gekomen en een groep zeehonden! Echt super om daar 's morgens mee op te staan! We hebben echt genoten van onze boottrip!

Terug aan wal zijn we met de auto verder gereden naar Invercargill zodat we morgen met de boot naar Stewart Island kunnen gaan. Daar zou heel watwandelroutes zijn in een prachtige natuurlijke omgeving met veel speciale vogels. Echter, na navraag te doen bleek toch dat deze trip wat boven ons budget lag. We gaan  morgen wandelen in Bluff en dan hebben we wat meer tijd om de oostkust te doen. Dan zijn we wat meer op ons gemak.

Vandaag  nog even in het Queenspark rondgelopen in Invercargill. Heel mooi met bloementuinen, picknicktafels, golfbaan, speeltuin, dierentuintje, drinkwaterfonteintjes, ... En dit allemaal zomaar in de stad! Super!

1. Michel Creemers:
    23 december 2011
    Toch wel even geschrokken deze morgen. Aardbeving in Nieuw-Zeeland. Landkaart bovengehaald, verblijf gelocaliseerd en epicentrum aardbeving bekeken. Oef, gelukkig ver genoeg verwijderd...
    Have fun!!!
  2. Marc Peeters:
    25 december 2011
    Hey, ik laat ook iets van mij horen. heb gehoord van jullie tuinwerk. Ik ben beetje jaloers dat ik de gazon niet mag afdoen :). Prettige feestdagen en geniet er van!
    groetjes,

Marc